Green Leopard Nails


Publicerad 2015-06-04 kl 14:53:55 | Naglar, Skönhet | Permalink
Idag tog jag äntligen och fixade mina naglar! Kommer ni ihåg nagellacket jag visade i detta inlägget? Jag blev sjukt sugen på att testa det, så nu är det äntligen gjort! Jag blev verkligen nöjd över naglarna.
 
Detta har jag använt:
Natural nail base base coat från OPI
Seche Vite top coat
That's hula-rious från OPI
191 Black Laquer från Isadora
337 från Ztiz
Kopparnagellack från Oriflame
In true Stephani fashion från OPI
 
Verktyg:
Dottingtool
Tandpetare
 
Senare ikväll ska jag fara med en av mina bästa kompisar, Julia, på Cirkus Brazil Jack. Vi båda ska fota där, så jag hoppas att det kommer bli några bra bilder därifrån.


Elin Gåhlin

Åh vad snyggt! Blir alltid så inspirerad av dig!:)

Svar: Tack så otroligt mycket! Vad roligt att få veta att jag inspirerar andra :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://elingahlin.blogg.se/ 2015-06-04 15:07:40
Filippa Kenttä

snygga!

Svar: Tack Filippa! :)
Matildesign.blogg.se

2015-06-11 13:59:35



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...