Inköpt I Veckan


Publicerad 2015-05-31 kl 16:52:44 | Allmänt, Shopping | Permalink
Under veckan har jag köpt lite roliga saker. Jag köpte ett riktigt snyggt grönt nagellack från OPI för 150kr. Mascaran Volume Million Lashes från Loreal brukar vara riktigt dyr, men på ÖoB kostade den bara 99:90! Jag tycker verkligen om den och dessutom var det ett riktigt bra pris. Hårborsten med dödskallemönstret kommer också från ÖoB och kostade 99kr. Dödskallenyckelringen kommer från Cathis i Haparanda, och jag älskar den verkligen! Dock var det den sista som fanns kvar i butiken.
 
Har ni köpt något ni tycker om under veckan? :)


daniela

gillar färgen på nagellacket!!

Svar: Visst är det fint! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://autre.fi/bloggar/streetstyle/daniela-skoglund 2015-05-31 17:25:11
Lisa

Kan du ha en frågestund? snälla hade varit jätte kul. Skulle behöva filmtips oså så det hade varit kul också veta vilka filmer du rekommenderar 👂👍. Älskade det där nagellacket så snygg färg 💅😄 älskar din blogg och läser den jätte ofta jag blir så glad när du har lagt ut ett nytt inlägg😃

Svar: Åh, så roligt att höra! Jag ska nog snart dra igång en frågestund, och ett inlägg om filmtips kommer att komma upp inom snar framtid :)
Matildesign.blogg.se

2015-06-01 14:44:20
sandra

så snygg borste!

Svar: Visst är den fin? Älskar den :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se 2015-06-01 20:56:21



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...