Sista Veckans Bloggare


Publicerad 2016-01-01 kl 21:34:12 | Allmänt | Permalink
Grattis Annika! Du är vinnaren av Veckans Bloggare! Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hennes blogg! :D
 
Detta var faktiskt mitt sista Veckans Bloggare-inlägg. Eftersom att blogginspirationen inte har legat på topp så har nästan hela min blogg handlat om Veckans Bloggare. Det tycker jag är väldigt tråkigt och därför har jag bestämt mig för att sluta med Veckans Bloggare. Det kanske kommer tillbaka någon dag, men just nu kommer det nog inte bli några fler såna inlägg. Jag ska istället försöka blogga lite mer som jag har gjort förut! :D


Anonym

Vad hette du på snap?

Svar: Kul att du vill adda mig, men jag vill inte ge ut min snap offentligt. Jag vill ha den privat för tillfället :)
MATILDESIGN

2016-02-11 13:35:54
Anonym

Oki

2016-02-13 08:15:24
Filippa

Det gör inget

2016-02-13 08:16:01
Elise

Ska du sluta blogga? Eller har du bara uppehåll? :)

Svar: Nej, jag ska inte sluta blogga. Har haft uppehåll ett bra tag nu, men ska nog börja blogga snart igen! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://Ellieze.webblogg.se 2016-03-10 21:19:52
Therese

kan inte du lägga upp bilder från balen?

2016-05-28 22:57:19



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...