Ny Skrivbordsbakgrund!


Publicerad 2015-10-03 kl 10:07:33 | Kreativt & Vardag | Permalink
Hej! Nu har jag gjort en ny skrivbordsbakgrund till datorn! Jag kände att det var dags att byta ut den, eftersom att min förra var ganska somrig. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med den. Den blev lite mörkare än min förra för att passa in till hösten. Den här bakgrunden är så jag! Jag gjorde också docken på datorn mörk, eftersom att jag tyckte att det passade in bättre. 
 
Alla bilderna kommer från WeHeartIt, förrutom bilden det står Pink på. Bakgrunden är gjord i Keynote som finns för Mac :)


Ä

Vad fint! När kommer nästa video ut på din Youtube kanal ut? Undrar bara 😃

Svar: Tack! Jag vet tyvärr inte när nästa video kommer ut, men jag ska försöka göra en video när jag gör om mitt rum. Vet dock inte när jag ska göra om, men det blir nog inom en snar framtid ;)
MATILDESIGN

2015-10-04 12:01:56
Matilda

Åh snyggt! Jag älskar att byta bakgrundsbilder!

Svar: Jag också ;)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://ttilles.se 2015-10-06 17:49:24
Julia HW

Härligt!

Svar: Tack! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://juliahw.blogg.se/ 2015-10-08 22:36:20



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...