Nu Görs Det Om i Rummet!


Publicerad 2015-10-30 kl 13:55:26 | Allmänt, Kreativt & Vardag | Permalink
Hej! Nu i onsdags började jag att göra om mitt rum! Hittils har jag flyttat om lite möbler och satt upp en lite speciell anslagstavla i rummet. Jag är inte helt nöjd med resultatet än, men det kommer att bli bättre. Jag ska också köpa en ny spegel, lampor till spegeln och kanske en ny matta. Jag ska också byta ut några tavlor och sätta upp bilder i rummet.
 
På tal om bilder så köpte vi hem en skrivare i tisdags. Det kanske inte låter så stort, men för mig och min lillebror var det som att en dröm gick i uppfyllelse. Ni anar inte hur befriande det är att kunna skriva ut bilder. Det är verkligen roligt och bilder kan verkligen förgylla saker!
 
Jag är också väldigt exalterad eftersom att jag ska få skära ut en pumpa för första gången idag! Jag är riktigt spänd på det och ser verkligen fram emot det. Jag tror att den kommer att komma upp på bloggen när jag är klar med den.
 
Hoppas ni har en fortsatt bra dag!


Faster Maria

Spännande

2015-10-31 11:52:22
Faster Maria

Vad roligt med en skrivare och hoppas det går bra med pumpan :)

Svar: Det gick jättebra med pumpan och det känns så bra att ha en skrivare :)
MATILDESIGN

2015-10-31 12:25:47



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...