Jag Har Skaffat LookBook


Publicerad 2015-11-24 kl 16:18:00 | Allmänt | Permalink
Hej! I lördags skaffade jag Lookbook! För er som inte vet vad det är så är det en sida där man lägger upp sina outfits och "hypar" andras outfits. Hittils har jag bara hunnit lägga upp en bild, men fler kommer definitivt att komma upp. Jag tycker att ni borde skaffa det, eftersom att man verkligen får mycket inspiration.
 
På Lookbook heter jag FashionByMatilda. Om ni vill komma till min Lookbook kan ni klicka HÄR eller på bilden :)





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...