Vinnaren Av Veckans Bloggare! + Var Med i Nästa


Publicerad 2015-05-29 kl 21:29:14 | Allmänt | Permalink
Grattis Victoria! Du är vinnaren av Veckans bloggare! Klicka här eller på bilden för att komma till hennes blogg! :)
Vill du bli nästa veckas Veckans bloggare? Kommentera att du är med så har du chansen att vinna! :D


Anonym

Hur länge kommer du ha veckans bloggare? 😃 💅 ❤️

Svar: Jag vet inte riktigt. Jag kommer i alla fall att ha det ett tag till :)
Matildesign.blogg.se

2015-05-30 18:30:05
Emma

Kan du ha frågestund ?

2015-05-30 21:20:40



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...