Vinnaren Av Veckans Bloggare! + Anmäl Er Till Nästa


Publicerad 2015-05-15 kl 21:03:27 | Allmänt | Permalink
Grattis Matilda! Du har blivit denna veckans bloggare! Klicka på bilden eller här för att komma till bloggen!
 
Vill du bli Veckans Bloggare? Skriv att du är med i kommentarerna så får vi se om det blir just din blogg som uppmärksammas! :)
 
För övrigt måste jag säga förlåt till att jag inte har bloggat! Ett nytt inlägg (som inte handlar om Veckans Bloggare) kommer upp imorgon! :D


Victoria Åhl

Jag är gärna med XD

Svar: YAY!
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://nickenyfikens.blogg.se/ 2015-05-15 23:10:09
Tilda och Matilda

VI ÄR MED! (för sista gången)

Svar: Vi får se om ni vinner, det är bara att hålla tummarna! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://roilda.blogg.se 2015-05-17 19:01:00



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...