Mina Favoritläppstift


Publicerad 2015-05-16 kl 20:12:49 | Makeup, Skönhet | Permalink
Någonting som jag nästan alltid har tyckt om inom makeup måste vara läppstift. Jag älskar särskillt läppstift med starka färger, som knallrött och oranget. Jag tycker också om nude läppstift väldigt mycket, men jag har inte riktigt hittat det perfekta nude läppstiftet än. 
 
Just nu har jag tre favoritläppstift; ett rött, ett oranget och ett nude/rosa. Det röda läppstiftet är min absoluta favorit, heter 03 Red Carpet och kommer från Isadora. Det orangea läppstiftet heter 912 Electric Orange och kommer från Maybelline och det sista läppstiftet heter 615 Star Dust Pink och kommer från Max Factor.
 
Hoppas att ni har en fortsatt bra kväll! :)


Filippa Kenttä

snyggt
:-)

Svar: Tack! :D
Matildesign.blogg.se

2015-05-18 10:40:46
Kristin

Kan du skriva om tips på serier och låtar kanske. Jätte fin blogg 😃

Svar: Vad roligt att du kommer med förslag på vad jag kan skriva om. Tittar dock inte så mycket på serier, men filmtips dyker nog upp på bloggen i framtiden! Vad kul att du tycker om min blogg! :D
Matildesign.blogg.se

2015-05-18 15:59:54
Anonym

Vad kul att du kan göra en tips på filmer skulle vilja ha det :)

Svar: Vad roligt att du skulle vilja se det! :D
Matildesign.blogg.se

2015-05-19 16:31:25
Frida

Så snygga läpstift:) du passade jätte bra i dom särskilt det röda

Svar: Tack så jättemycket! :D
Matildesign.blogg.se

2015-05-19 17:16:26
Anonym

När kommer du lägga ut en ny video på din kanal? Älskar din blogg

Svar: Jag har försökt att lägga upp en ny video, men mitt internet är väldigt dåligt, så uppladdningen avbryts helatiden! Vi får hoppas att videon kommer upp snart!
Matildesign.blogg.se

2015-05-19 19:45:40
Emma

Kan du ha en frågestund?

2015-05-19 21:30:17



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...