Latest on Instagram


Publicerad 2015-05-20 kl 17:09:00 | Fotografi, Kreativt & Vardag | Permalink
Jag älskar VERKLIGEN att lägga upp bilder på Instagram! Jag tänker väldigt mycket på vad jag lägger upp och försöker alltid att få bilderna så fina som möjligt. Jag brukar alltid försöka ha ett slags tema på mitt instagramflöde. Just nu försöker jag göra mina bilder färgglada med mycket kontrast, stark ljusstyrka och med rosa, lila, blåa och orangea färger. Jag är själv ganska ny på Instagram (har bara haft det i 7 veckor!) men har redan hunnit lägga upp ganska många bilder :D
 
Om ni skulle vilja följa mig där så heter jag @matildiy!


Anonym

Kan du ha en frågestund? Hade varit kul :)

Svar: Visst skulle jag kunna ha en frågestund någon gång! Vi får se när jag bestämmer mig för att ha en! :)
Matildesign.blogg.se

2015-05-20 17:36:15



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...