Work In Progress: Ny Design


Publicerad 2015-06-17 kl 11:51:03 | Bloggdesign, Kreativt & Vardag | Permalink
Snart får bloggen en ny look! Äntligen! Jag har känt väldigt länge att jag vill ha en ny design, men inte riktigt vetat vad jag skulle vilja ha. Jag har fixat med en ny design riktigt länge, och igår började jag att koda riktigt mycket. Hittils gillar jag verkligen resultatet. Jag har bara några saker kvar att fixa. 
 
Detta har resulterat i att jag har väldigt mycket blogglust, men jag tänker bara att de kommande inläggen kommer se mycket bättre ut i den nya bloggdesigen, så därför väljer jag att vänta lite. Nu vill jag bara få upp designen så fort som möjligt! Får se när jag lägger ut den :D


milina.blogg.se

Spännande :D


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-06-17 15:17:06
Petra Wikman

Hatar att göra nya designer, tar sån himla tid och jag blir aldrig nöjd med något, slutar alltid med att jag vara slänger ihop något snabbt för att jag inte orkar bråka med koderna mer....

Svar: Åh, vad synd att du tycker att det är svårt med bloggdesign. Själv tycker jag att det är ganska roligt, bara det blir bra och koderna inte bråkar med mig :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://sockervatten.blogg.se 2015-06-17 20:52:54
Anonym

Roligt 😃

2015-06-18 11:25:17
Tilda

Hej Matilda! Jag undrar när nästa youtube klipp kommer upp tycker det är jätte roligt att titta på kanske någon tag som vi kan lära känna dig bättre :)

Svar: Det är så att min dator behöver blåsas och på grund av detta kan jag inte göra YT-videor, eftersom att IMovie inte låter mig redigera. Jag hade tänkt blåsa den på måndag och efter det får vi se när nästa video kommer upp :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://roilda.blogg.se 2015-06-18 12:51:42
Emma

Spännande att se! :D

Svar: Vad roligt att du verkar se fram emot det! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://engstromemma.devote.se 2015-06-18 17:59:46
MATILDA ROSQVIST

vad roligt :)

Svar: Visst är det roligt?! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://matildays.se 2015-06-18 19:45:54
Katrina

Ohh vad roligt, jag längtar att få se din nya bloggdesign :D
Behöver du hjälp med något svårt så är det bara skriva till mig så hjälper jag gärna till :)

Svar: Visst är det roligt med en ny design?! Tack för erbjudandet, men det jag har undrat över har jag antingen googlat eller frågat hannavic.se om :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://katrinarosales.se 2015-06-23 19:40:36



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...