Gustav & Classic Motor Meet


Publicerad 2015-06-29 kl 14:20:33 | Allmänt, Fotografi | Permalink
Här är vår lilla Gustav! Eller nja, han kanske inte är så liten någon mer. Jag fick en riktigt fin bild på Gustav för någon vecka sedan. Tyckte verkligen att bilden var häftig, så kände att jag ville dela med mig av den här på bloggen.
 
Senare idag ska jag på möte för Classic Motor Meet i Haparanda. Jag ska nämligen jobba där i sommar igen, så det ser jag verkligen fram emot :D


Emma Grann Fotografi

Men vad söt!

Svar: Visst är han gullig?! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://emmagrannfotografi.blogg.se/ 2015-06-29 18:43:41
Filippa Kenttä

ååh vad söt

Svar: Ja, visst är han söt?! 😚
Matildesign.blogg.se

2015-07-01 11:19:21
Maria Pettersson

Vilken liten sötnos!!! :)

Svar: Visst är han en sötnos? :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://headoverheals.blogg.se/ 2015-07-02 18:57:36
Anonym

Ja han är gullig

Svar: :)
MATILDESIGN

2015-07-08 13:25:40
Wilma

Hur får man börja jobba på ett sådan grej?

Svar: Jag och mamma blev kontaktade förra året av de som höll Classic Motor Meet. Vi gjorde Concours de Charme förra året och fick göra det igen iår :)
MATILDESIGN

2015-07-11 22:07:51



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...