Svar På Frågestunden!


Publicerad 2015-07-20 kl 20:27:54 | Allmänt | Permalink
Nu hade jag tänkt svara på frågorna jag fick under frågestunden! Hoppas ni tycker om inlägget! Det hände att jag fick likadana frågor från flera personer, men de frågorna har jag bara svarat på en gång :)
 
Favoritaffär? Måste nog säga H&M. Det finns så himla fina kläder där!
 
Hur länge har du bloggat? Jag började blogga 7:e februari 2014, så för ca ett och ett halvt år sedan. Jag har inte haft en annan blogg tidigare, utan har alltid bloggat på matildesign.blogg.se.
 
Vilken är den bästa årstiden enligt dig? Sommaren, helt klart! :D
 
 
Maria Pettersson
Vad ska du göra i sommar? Det finns nog inte så mycket kvar jag ska göra i sommar, men jag tror att jag och min familj ska fara på husvagnssemester en gång till. Jag hade också tänkt börja träna lite, ta det lugnt, blogga och vara med kompisar. :)
 
Favoritbok du har läst? Jag tror att det är boken jag håller på att läsa just nu, som heter Förr eller senare exploderar jag. Har sett filmen och kände att jag ville läsa boken också. :)
 
 
Har du badat i havet än? Nej, faktiskt inte, HAHA! Det har varit ganska kallt hela sommaren, så jag har inte hunnit ta ett dopp än. 
 
Hur ofta sminkar du dig? Jag sminkar mig nästan varje dag. Men om jag bara är hemma och gör ingenting så sminkar jag mig inte. :)
 
Är det någon sminkning du är mest nöjd över? Den sminkningen jag är mest nöjd över måste nog vara denna sminkningen jag gjorde till Halloween. Tycker att det blev riktigt coolt. Jag matchade t.o.m. mina naglar med makeupen :D
 
Maria
Vem är din favoritkusin? Måste nog säga dig, Maria, eftersom att du är den kusinen jag är väldigt mycket med och du är den kusinen som står mig närmast.
 
 
Vilket tuggummi brukar du köpa? Jag brukar för det mesta köpa Extra Bubble mint eller Extra som smakar jordgubbar.
 
Android eller Apple? Helt klart Apple enligt mig :)
 
Vart befinner du dig om 10 år? Om 10 år är jag 24 år, så förhoppningsvis har jag antingen ett jobb eller är studerande, har en pojkvän och kanske ett eget hus eller en lägenhet. Dock är det ganska omöjligt för mig att veta exakt vad som kommer hända om 10 år, eftersom att man inte har en aning om vad framtiden har att erbjuda. :)
 
 
Faster Maria
Vad är bäst med sommaren? Måste nog säga soliga, varma dagar på stranden :)
 
 
Anonym
Husdjur? Jag har en katt som heter Gustav :)
 
Favoritmat? Jag älskar all möjlig mat, men Jambalaya, grillat och olika fiskrätter kommer ganska högt upp på listan.
 

Favoritplagg? Mitt favoritplagg just nu är nog antingen mina nitade shorts eller min rosa croptop :)

 

 

Loppan

Glass eller godis? Godis :D

 

Dator eller TV? Helt klart dator :D

 

 

Julia Benson

Vilken är din drömbil? För tillfället är det nog en Ford Crown Victoria eller en bil med mycket snygg krom och fin lack ;)

 

Favoritgodis? Center, choklad från Lindt och sura patroner som smakar bubbliz :D

 

Någon färg du aldrig skulle måla naglarna med? Hm, jag är en ganska öppensinnad person som älskar att ha olika färger på naglarna, men jag tror inte jag skulle kunna ha helbruna naglar.

 

 

Anonym

Favoritämne? Hm, kanske svenska, franska, matte eller träslöjd :)

 

Vilka ställen utanför Sverige har du rest? Jag har varit i Finland, England och Turkiet :D

 

Vart vill du resa? Jag skulle vilja resa till många länder, men dit jag helst skulle vilja resa är USA. Åh, det är verkligen en dröm :D

 

 

Ronja

Vilken är din favoritfilm? Superhero Movie, Scary Movie eller The Conjuring. Alla är så sjukt bra! :D

 

Om du var tvungen att färga ditt hår i en galen färg, vad skulle det vara? Om jag måste färga mitt hår i en galen färg så skulle det nog vara rött ;)

 

Vilken är din favorit neonfärg? Jag ÄLSKAR neonfärger! Tycker det är så himla fint! Det är riktigt svårt att välja, så jag måste nog säga neonrosa och neonblå :D

 

 

Hoppas att ni tyckte om inlägget! :D






Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...