Nu Är Bilen Ute!


Publicerad 2015-07-03 kl 14:05:00 | Allmänt, Fotografi | Permalink
På måndag var jag ute och cruisade med mamma. Vi har egentligen två jänkare, en Camaro och en Lincoln. Jag har inte hunnit fota Camaron än, så här får ni se några bilder på Lincolnen istället. Jag har ju en liten förkärlek till retro och rockabilly, och just bilarna är en ganska stor del av 50- till 60-talet.Bilarna får stå inne på vintern och så tar vi ut de på somrarna :)


rebeccafornstedt.blogg.se

Åh vad fin :) den är säkert glad över att äntligen få komma ut hehe!

Svar: Visst är den fin? Haha! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://rebeccafornstedt.blogg.se/ 2015-07-03 17:46:13



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...