Min Nagellacksborttagning


Publicerad 2015-07-28 kl 15:52:41 | Naglar, Skönhet | Permalink
Denna nagellacksborttagningen använder jag alltid när jag tar bort nagellack. Den tar bort nagellacket fort och luktar också väldigt gott. Det enda dåliga med denna removern är att det finns aceton i den (vilket inte är så bra för naglarna), men jag brukar alltid sätta olja på naglarna efter att jag tagit bort nagellacket. Removern kommer från Maybelline New York :)


Junitjej

Tack för tipset!

Svar: Varsågod! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://www.junitjejen.se 2015-07-28 17:32:49
milina.blogg.se

Maybelline testar på djur så inget jag skulle köpa :)

Svar: Okej, jag förstår :) Det är verkligen synd att de testar på djur.
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-07-29 16:35:45



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...