Inköpt: Saker Till Mobilen


Publicerad 2015-07-30 kl 14:28:00 | Allmänt, Shopping | Permalink
Hej! Nu har jag fått lite nya grejer till min mobil. Eftersom att jag har börjat springa lite så fick jag en hållare till mobilen som man kan spänna fast runt armen. Jag tycker såna är väldigt praktiska och jag ska snart ta och använda den. Jag fick också ett skydd för mobilen (Ja, jag hade 4% batteri på mobilen när jag fotade bilderna. Haha!). För några dagar sedan släppte det vanliga skyddet som man får när man köper mobilen, så jag fick ett nytt skydd också. Jag tror att båda sakerna kostade 99kr styck :)
 
Senare idag ska jag fara till min kompis Agnes och sova över där! Det kommer säkert bli jätteroligt! :D


Sofia Eklund

åh skulle också behöva en sån där hållare!

Svar: Jo, den är riktigt praktisk. Den är inköpt på Ica om du skulle vilja köpa den! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://www.sofiiaeklund.forme.se 2015-07-30 14:34:53
Faster Maria

Fint! Hade du trevligt med Agnes?

Svar: Ja, jättetrevligt :)
MATILDESIGN

2015-08-01 01:37:15
milina.blogg.se

Nice! :)

Svar: Visst var det fina saker! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-08-01 15:35:56



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...