Helsingfors 2015


Publicerad 2015-07-17 kl 17:20:26 | Allmänt, Fotografi | Permalink
Hej! På måndagen for jag till Helsingfors med min kusin Maria. I Helsingfors shoppade vi, åt på restauranger och såg även Jurassic World på bio. Jag blev positivt överraskad över Jurassic World. Jag trodde inte att den skulle vara så bra, men det var den! Vi hade det väldigt trevligt där. Dock kändes det som att vi hann göra mycket mer förra året, men det var roligt ändå. Jag shoppade en del där. En haul på de sakerna kommer att komma upp inom kort! :D
 
OBS: Anledningen till att jag inte har bloggat på en vecka var för att förra fredagen så slutade mitt internet att fungera. Det blev jag riktigt irriterad över, eftersom att jag hade tänkt tidsinställa en massa inlägg innan jag skulle åka till Helsingfors. Internetet hann inte komma tillbaka innan det, så jag for till Helsingfors, medvetande om att bloggen stod helt tom. Det var inte så roligt, måste jag säga. Men nu är jag tillbaka och kommer att publicera inlägg varje dag igen! :)
 
Glöm inte att se om du blev Veckans Bloggare! Inlägget kommer upp senare idag! :D


Sarah

De låter som ni hade jättekul där :)

Svar: Jo, vi hade det roligt :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://CheerSarah.devote.se 2015-07-17 17:23:30
Nora Bååth

Så fint där!

Svar: Ja, Helsingfors är jättefint! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://nouw.com/norabaath 2015-07-17 19:15:51
johanna

så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://mixband.blogg.se 2015-07-17 21:08:51
Filippa Kenttä

åååh vad fint skulle vara där

Svar: Det var riktigt fint där :)
MATILDESIGN

2015-07-17 22:38:27
Faster Maria

Vad fint det var där :) var det bara du o Maria som åkte?

Svar: Ja, det var bara jag och Maria :D
MATILDESIGN

2015-07-17 23:33:40
Vilma Enqvist

Superfin blogg! Roligt att du är intresserad av fotografering.

Svar: Tack så mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://vilmassfoton.blogg.se 2015-07-18 15:17:52



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...