Pictorial: Gör din egen dottingtool


Publicerad 2015-02-08 kl 12:04:33 | DIY, Kreativt & Vardag, Naglar, Skönhet | Permalink
Hej! Jag är ganska säker på att det finns många som skulle vilja börja med nail art, men inte har några verktyg till att börja med det, så idag hade jag tänkt visa er hur man kan göra sin egen dottingtool. Jag har en dottingtool sedan innan, men jag föredrar att använda denna framför den. Jag brukar själv nästan alltid använda denna när jag gör mina naglar, så om ni vill veta hur man gör den så är det bara att fortsätta läsa inlägget.
 
Du behöver: 
En penna med ett sudd på baksidan
En knappnål
 
För att göra dottingtoolen behöver man bara sticka in knappnålen i suddet på baksidan av pennan. 
 
Sedan så var den klar! Den är verkligen busenkel att göra och funkar väldigt bra. Jag hoppas verkligen att detta inlägget hjälpte er.


Pouline Gernes

sv: Tusen tack! KRAM

Svar: Varsågod! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://poulines.blogg.se/ 2015-02-08 12:19:10
Victoria Åhl

Det går väl att använda tandpetare också ? :D

Svar: Japp, det går också bra, men om man vill ha något som liknar lite mer en dottingtool så kan man göra denna. :)
Matildesign.blogg.se

2015-02-09 11:22:07
milina.blogg.se

smart! :D


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-02-10 21:21:42
Sanna Widman

Bra tips! :) Använder själv mig av samma :)

Svar: Vad kul! Det är ett riktigt bra knep! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://sannawidman.blogg.se/ 2015-09-09 13:01:55
Sanna Widman

SVAR:
Visst är det :)


Blogg/Hemsida: http://sannawidman.blogg.se/ 2015-09-12 18:43:41



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...