Skolan, Youtube & Vardagen


Publicerad 2015-08-24 kl 18:33:03 | Allmänt | Permalink
Hej! Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen! Förra veckan så började jag 8:an, och det som är så sjukt roligt är att mina närmaste kompisar har börjat på min skola! Innan gick jag på en skola som bara gick till 6:an, så när jag började 7:an var jag tvungen att byta skola. Och nu har de från andra skolan börjat på min skola! Haha, blev ganska mycket "skola" i de meningarna.
 
Men ja, det känns som att detta året kommer att bli bra. Jag har ganska lätt för att lära mig, och det är alltid roligt med fler kompisar! Jag ska förresten vara med en av mina bästa vänner imorgon efter skolan, Julia!
 
När jag kom hem från skolan så satte jag mig och filmade en stund. Vet dock inte när jag lägger ut den på YouTube, eftersom att jag bara filmade en liten del av filmen idag. Bilden får ni som en liten sneak peak! :D
 
Jag känner att jag vill börja skriva mer vardagsinlägg. Det är klart att jag kommer fortsätta att lägga upp naglar, makeup, fotografi och såna inlägg som jag brukar göra regelbundet, eftersom att jag älskar det! Men det känns som att ni inte vet så mycket om mig, och jag tycker det skulle vara kul att berätta lite om mig själv ibland :)


Emmy

Du skulle kunna göra en morning routine för school skulle vara roligt älskar att titta på såna får så mycket inspiration bara ett tips ser fram emot att se din nya video 😃

Svar: Tack! Det kanske jag kan göra någon dag! :D
MATILDESIGN

2015-08-24 18:52:46
milina.blogg.se

Vad roligt att kompisarna också hamnade där! :)

Svar: Jo, det är väldigt roligt! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-08-26 14:51:33
Lollee

Roligt att ha börjat åttan. Själv har man börjat nian (!)

Svar: Okej, hoppas du har det bra! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://nouw.com/galenilivet 2015-08-29 10:18:33

Ville bara kika in & önska dig en trevlig kväll ✨

Svar: Tack tack :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://juliasusanna.blogg.se/ 2015-08-30 21:13:02



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...