Ny Form På Naglarna: Mandel


Publicerad 2015-08-30 kl 13:39:25 | Naglar, Skönhet | Permalink
Hej! Nu har jag filat mina naglar mandelformade! Känner dock att det var ganska svårt att göra. Den bästa nageln blev helt klart pekfingret. Så skulle jag vilja ha på alla naglarna, men man lär väl sig att fila detta med tiden. Mandelformade naglar påminner lite om en mandel; spetsig men ändå lite rundaktig. Nu kan jag äntligen bocka av en till sak från min bucketlist, att skaffa mandelformade naglar! :D


Faster Maria

Jätte fint

Svar: Tack! :D
MATILDESIGN

2015-08-30 19:54:48
Angelica

Så snyggt!

Svar: Tack så mycket! Blev också ganska nöjd! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se 2015-08-31 23:03:14



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...