New In: Mason Jars


Publicerad 2015-08-01 kl 18:38:52 | Allmänt, Shopping | Permalink
Hej! Idag har jag farit med min mamma, lillebror och våra grannar på en massa loppisar! Det var faktiskt väldigt roligt! Dock hittade jag bara två saker: två Mason Jars för 40 kr styck. Jag har velat ha såna här burkar väldigt länge, och jag blev jätteglad när jag hittade de!
 
Det känns som att man har gjort väldigt mycket idag, vilket jag verkligen gillar. Dessutom så åt vi på ett jättefint retrocafé i Kalix som heter Myggan. Det var ganska god mat där och jag ÄLSKADE verkligen inredningen. Rekommenderar det caféet starkt!
 
Jag hade i alla fall tänkt dekorera mitt rum med dessa burkarna. Jag har sett de i så många DIY videor på YouTube, så jag är verkligen sjukt glad över att också ha Mason Jars! Får se vad jag kommer att fylla dem med :D
 
Undrar ni förresten varför jag har tagit en paus från min YouTubekanal? Det inlägget kommer upp imorgon.


Agnes

När jag var i kalix sist så fikade vi på kafé myggan ;D fast jag åt bara såna där stänger och drack en coca cola :D jätte fina burkar;)


Blogg/Hemsida: http://angesmusic.blogg,se 2015-08-01 20:52:42
Agnes

;)


Blogg/Hemsida: http://agnesmusic.blogg.se 2015-08-01 20:54:18
Agnes

Skrev in fel blogg adress (facepalm)


Blogg/Hemsida: http://angesmusic.blogg.se 2015-08-01 20:55:32
JUNITJEJ

Kanonfina!

Svar: Tack! Gillar de också! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://www.junitjejen.se 2015-08-05 15:36:32



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...