Har Jag Slutat Med YouTube?


Publicerad 2015-08-02 kl 19:20:44 | Allmänt | Permalink
Nu är det mer än två månader sedan jag laddade upp min senaste video på YouTube. Jag har fått kommentarer som frågar efter nästa video, och eftersom att det inte verkar komma upp några nya videor så skriver jag detta inlägget.
 
Det började med att min dator blev full med bilder, dokument och filmer, så mitt redigeringsprogram (IMovie) lät mig inte redigera videor någon mer. Jag ville ju kunna göra Youtubeklipp, så jag bestämde mig för att tömma datorn. Jag for till skolans intendent och installerade om den. Alla program som skulle följa med datorn fanns där, förrutom IMovie. Just det programmet som jag inte ville skulle förvinna. Ominstallationen hade krånglat lite, så jag var ändå glad över att jag fick datorn som jag ville ha den, bara det att den saknade IMovie
 
Jag skulle väldigt gärna vilja lägga upp YT-klipp, men jag kan inte för tillfället. MEN jag kommer att få hjälp med att försöka få tillbaka IMovie när skolan börjar igen, utan att behöva betala över 100kr för att få tillbaka ett gratisprogram.
 
nej, jag har inte slutat med Youtube. Jag har bara tagit en paus, vilket är väldigt trist. Jag hoppas att jag får tillbaka IMovie snart så att jag kan börja lägga upp videor igen. Jag kommer såklart att meddela er här på bloggen när nästa video kommer ut på igen!


Tilda

Längtar till du börjar med youtube igen :)

Svar: Åh, tack så mycket :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://roilda.blogg.se 2015-08-03 20:45:25
Angelica

Ojdå .. Hoppas att det ordnar sig!

Svar: Det hoppas jag också!
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se 2015-08-05 09:47:03



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...