Månadens Favoriter: Oktober


Publicerad 2014-11-09 kl 11:12:43 | Naglar | Permalink
 
 
Nu var det dags för en ny (dock lite försenad) månadens favoriter! Under denna månad har det varit halloween, så de flesta nagellacken har jag använt då.
 
Det första nagellacket heter 66 Mango och kommer från MIYO. Det nagellacket är i en väldigt fin orange färg och är faktiskt ett doftnagellack som jag tycker luktar väldigt fräscht. Det röda nagellacket kommer från Sally Hansen och är i färgen 550 All fired up. Jag älskar verkligen den tunna konsistensen och att det bara behövs ett lager nagellack för att få ett heltäckande resultat. De två sista nagellacken kommer från samma märke: Maybelline Color show. Det gröna nagellacket är i färgen 244 Chic chartreuse och är perfekt till halloween, medan den svarta (som är i färgen 677 Blackout) passar bra till de flesta nageldesigner.


Julia

Härlig färg på det gröna nagellacket! :)

Svar: Visst är det! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://juliabenson.weebly.com/ 2014-11-09 11:53:56



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...