Mix & match nails + Helsingfors


Publicerad 2014-07-21 kl 11:44:00 | Allmänt, Naglar, Skönhet | Permalink
 
Kommer ni ihåg när jag sa i det här inlägget att jag skulle ta och testa två nya nagellack snart? Jo, igår var det dags! Det lila nagellacket Do you lilac it? och det kopparsilvriga nagellacket var det dags att testa i denna design. Jag blev riktigt nöjd över dessa naglar, och det bästa är att de var väldigt lätta att göra. 
 
Dessa nagellack har jag använt: 
Pek: 
Ett vitt nagellack som heter Tip White 603 från Isadora och ett lila nagellack som heter Do you lilac it? från OPI.
 
Lång: 
Ett rosa nagellack i färgen Chic from ears to tail från OPI och ett svart nagellack som är i nummer 39 från Depend.
 
Ring:
Ett kopparsilvrigt nagellack från Oriflames The one kollektion. Som jag skrev i förra inlägget vet jag inte vad nagellacket heter. Jag toppade nageln med In true Stefani fashion från OPI.
 
Lill: 
Ett lila nagellack som heter Do you lilac it? från OPI, ett svart nagellack från Depend i nummer 39 och ett rosa nagellack från OPI som heter Chic from ears to tail.
 
Tummen: 
Ett svart nagellack i nummer 39 från Depend och Isadoras vita nagellack som heter Tip white 603.
 
Jag toppade sedan alla naglarna med ett topcoat från Seche Vite
 
Senare idag ska jag fara med min kusin till Helsingfors. Bloggen kommer inte att uppdateras på några dagar, så jag kommer att ha en liten bloggpaus. Nu ska jag ta och äta lite och sedan börja packa väskan, eller tvärtom. :)





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...