Mina Påsknaglar


Publicerad 2014-04-19 kl 14:16:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
 
Hejsan! Igår gjorde jag mina påsknaglar för året. De motiv som fick pryda mina naglar denna gången var inspirerade av ägg. Ringfingernageln och pekfingernageln hade nyknäckta kycklingar på sig, och resten av naglarna hade färgglada prickar, raka streck och sicksack mönstrade ägg på sig. Den gula färgen som jag använde trodde jag först var nästan slut (ursäkta Victoria), men det var faktiskt en del nagellack kvar i den så den använde jag ganska mycket i denna nageldesignen.
 
Dessa nagellack använde jag:
 
Natural Base Coat från OPI
 
OPI Top Coat från OPI
 
Tyvärr så står det inte vad nagellacket på bilden heter, men den kommer från Miyos Nailed It! kollektion och är
i färgen gul.
 
Tip White 603 från Isadora
 
Chic From Ears To Tail från OPI
 
Mint Candy Apple från Essie
 
Märkte ni förrsten att jag inte har lika långa naglar mer? Jo, för någon vecka sedan gick hela nageltippen av på en nagel, så jag tänkte att det var lika bra att klippa alla naglarna lite kortare så att de inte skulle se så omaka ut. Designen på naglarna passar på korta och långa naglar, är väldigt klatschig och gör (enligt mig) påsken mycket roligare
 


rememberthiis.blogg.se

Så söta :D

Svar: Tack så mycket. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://rememberthiis.blogg.se/ 2014-04-19 16:29:24
Victoria

Ursnygga naglar!!!

Svar: Tack så mycket!!! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://everydayisperfect.blogg.se 2014-04-19 19:05:14
Ida

Jätte fina naglar! :)

Svar: Tack!! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://sofuckingcrazyhihi.blogg.se 2014-04-20 22:11:34
H A N N A ♥

Åh va söta, duktig du är! :D

Svar: Tack!! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://hannizon.se 2014-04-24 17:11:00
Double Up - Malin & Lina

omg vilka snygga, vilket tålamod du måste ha

Svar: Tack så jättemycket!! Ja, man måste ha ganska mycket tålamod för att kunna göra detta, tog själv någon timme för mig... Måste lära mig att bli lite snabbare. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://doubleup.blogg.se/ 2014-04-24 22:20:16



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...