Gott Nytt År + Mina Nyårslöften


Publicerad 2016-01-01 kl 13:57:34 | Allmänt | Permalink
Hej allihopa! Jag ville bara titta in här för att önska er ett gott nytt år! 2015 har nog varit en blandning av väldigt jobbiga saker och väldigt roliga saker, men i slutändan blev allt bra. Jag hoppas att 2016 kommer att ha mycket att erbjuda. :)
 
Jag har ju haft en liten checklista i min meny med saker som jag ville uppfylla under året, och såhär gick det:
Testa mandelformade naglar - Det har jag gjort! Jag önskar att jag alltid kunde ha det, men det tar ganska lång tid att få naglarna nog långa.
Skaffa en YouTube-kanal - Ja, det har jag gjort :)
Börja träna mer - Ett tag for jag med mamma på gympa en gång i veckan, så lite rörelse har fått vara med ;)
Sluta oroa mig i onödan - Nej, det gör jag fortfarande ibland.
Göra mer makeupinlägg - Lite mer har det kommit upp, men inte mycket.
 
Iår ska jag försöka röra på mig mer, äta mer frukt och sluta klösa mina eksem. Har ni några nyårslöften?
 


Faster Maria

Det var bra nyårslöften, håller tummarna att det går vägen :)

Svar: Hoppas ni får ett bra 2016! :)
MATILDESIGN

2016-01-01 14:13:21
a n n i k a

Fin bild :D Gott Nytt År!

Svar: Tack så mycket! Är stolt över att jag lyckades få fyrverkerierna på bild :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se 2016-01-01 19:23:55
Ida

Kan du inte visa dina julklappar i ett inlägg? :)

Svar: Jag tror tyvärr inte det, eftersom att det inlägget kommer upp så långt efter julafton. Men det var ett bra förslag! :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://idaesperi.blogg.se 2016-01-05 14:17:28



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...