New In: Kläder, Örhängen & Mobilskal


Publicerad 2015-11-23 kl 12:55:32 | Allmänt, Shopping | Permalink
Hej! Igår var jag och shoppade med min mamma och min lillebrorsa. Det har kommit två nya butiker till vårt köpcenter; BikBok och Carlings. Mest exalterad var jag över BikBok. Jag hittade väldigt mycket där, bl.a två långärmade tröjor (älskar båda) och ett par röda, högmidjade byxor. Jag var också in på Glitter och köpte ett nytt mobilskal och ett par juliga örhängen. Jag köpte också också en vit BH, men jag började inte fota den. 
 
Jag är förresten ledig idag eftersom att lärarna har A-dag. Hoppas ni har en fortsatt bra dag! :)


Agnes

Ok. Du kan bara ge den röd vita tröjan som det står 37 på till mig? ok? :)

Svar: Haha, den finns på Bikbok om du vill ha den ;)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://angesmusic.blogg.se 2015-11-23 17:17:37
Tilda

tänkte nästan köpa den där 37 tröjan när jag var där med mamma :)

Svar: Den är verkligen fin. Tycker du kan köpa den :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://roilda.blogg.se 2015-11-23 22:19:41
Faster Maria

Snygga kläder

Svar: Tack :)
MATILDESIGN

2015-11-26 17:37:44
MATILDA

Åh älskar den vinröda färgen! :) Så juligt! :D

Svar: Jo, det är fint :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://matildays.se 2015-11-27 15:02:20



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...