Ny Bloggdesign!


Publicerad 2015-06-27 kl 14:26:49 | Bloggdesign, Kreativt & Vardag | Permalink
Nu är den nya designen uppe på bloggen! Det känns ganska kul med förnyelse. Jag har haft nästan helt och hållet samma design under den tid jag har bloggat, så jag kände att jag ville ha något nytt. Designen kommer nog att ändras lite allt eftersom, eftersom att jag inte är helt nöjd med bloggdesignen än. Jag måste också tacka Hannavic som skrev hur man gjorde den horisontella menyn högst upp på bloggen :)
 
Jag har också bestämt mig för att försöka blogga lite oftare nu. Hur det kommer att gå får vi se, men just nu har jag i alla fall väldigt mycket inspiration till att blogga mer nu :D
 
Vad tycker ni? Hiss eller diss? :)


Agnes

Helt klart en hiss;)

Svar: Tack så mycket! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://angesmusic.blogg.se 2015-06-27 15:37:34
Anonym

När kommer din nästa youtube video ut?

2015-06-27 16:20:49
Maria

Hiss! :)

Svar: Tack! :D
Matildesign.blogg.se

2015-06-27 20:15:46
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Blev riktigt fint:)

Svar: Tack så mycket! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/ 2015-06-27 20:39:14
Hanna Victoria Sahlqvist

Det blev jätte fint ju :D Så bra att inlägget kom till användning och tack söta du för länken!
Kram Hanna

Svar: Kul att du tyckte om min design! Kände att jag ville länka dig, eftersom att det var den horisontella menyn som satte designen på plats :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://hannizons.blogg.se/ 2015-06-30 18:14:58



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...