Min Favoritmascara Just Nu


Publicerad 2015-06-30 kl 12:34:47 | Makeup, Skönhet | Permalink
Hej! Idag hade jag tänkt att tipsa om min favoritmascara. Den heter Volume Million Lashes Waterproof. Denna mascara ger mycket längd och volym. Jag älskar att ha vattenfasta mascaror, utifall att jag skulle börja gråta av någon anledning. Jag tipsar stark om denna mascara om ni inte har testat den förut. Det allra bästa var att jag köpte den för bara 99 kr på ÖoB, men jag tror att det priset har gått ut. Den brukar vara dyrare annars.
OBS: Jag har böjt ögonfransarna på det ögat som har mascara på sig.
 
Förresten, ser ni att jag har olika färger på ögonen? Det har jag haft sedan jag var liten. Den bruna fläcken högst upp på ena irisen tycker jag är extra rolig :)


Emma

Oj så fint det blev! Verkar vara en väldigt bra mascara :) kan faktiskt se att ögonfärgen skiljer sig lite!

Svar: Tack så mycket! Den är riktigt bra :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://engstromemma.devote.se 2015-06-30 21:16:33
Loppan .

Fina ögon du har och cool ögonfärg!

Svar: Tack så himla mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://tipsomalltmojligt.blogg.se/ 2015-07-11 22:58:20



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...