Nu Har Jag Fått Jullov


Publicerad 2015-12-18 kl 18:09:33 | Allmänt | Permalink
Hej! Nu har jag fått jullov! Det har varit en väldigt lugn dag idag. Det enda vi gjorde var att se på film, äta lunch och få våra terminsbetyg. Jag såg filmen Men in black 3. Jag tyckte den var ganska bra, fast den var lite överdriven. Jag blev också väldigt nöjd över mina betyg. 
 
I början av veckan var jag inte alls så värst pigg på jullov, eftersom att jag kommer sakna mina kompisar så mycket. Men igår blev jag lite mer taggad och nu tycker jag att det ska bli riktigt skönt med lov. Jag for också hem till min kompis Julia idag och var med henne. Vi klickade runt på YouTube och hade det riktigt kul :)
 
Är ni taggade inför julen? :)


Faster Maria

Vad skönt med jullov, Hanna och Emil fick jullov idag

Svar: Vad kul :)
MATILDESIGN

2015-12-22 18:54:22
Faster Maria

Vad kul att du var nöjd med betygen för terminen :) önskar dig allt gott :) kramar till er alla.

Svar: Krama alla från oss! :)
MATILDESIGN

2015-12-22 18:57:01



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...