Final i Idol


Publicerad 2015-12-04 kl 17:06:00 | Allmänt | Permalink
Hej! Nu ikväll är det final i Idol! Jag tycker att alla tre förtjänar att få stå i Globen. Jag har faktiskt ingen aning om vem jag hejar på, eftersom att jag tycker att alla är så himla bra! Men om jag måste välja tror jag mest på att Simon kanske vinner, Amanda kommer tvåa och Martin blir trea, men det kan verkligen gå hur som helst.
 
Ska ni se på Idol ikväll? Vem tror ni kommer att vinna? :)
 
Edit: Okej, nu har jag hört Martin uppträda och jag tror att jag har ändrat mig. Jag tror att Martin och Simon blir de sista som är kvar och att Amanda blir trea. Dock har jag inte en susning om vem av killarna jag tror kommer vinna, men håller helt klart på båda två :)


Victoria Åhl

MER INLÄGG KVINNA!!! Haha! Men seriöst, jag behöver något som roar mig så du måste skriva mer inlägg och göra fler videos! :D <3

Svar: Haha, ska försöka, men har tappat inspirationen lite. Kom gärna med ideer! :)
MATILDESIGN

2015-12-09 10:10:04



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...