3 Sätt Att Styla Runda Glasögon


Publicerad 2015-08-31 kl 15:05:20 | Kreativt & Vardag, Tips & tricks | Permalink

Hej! För någon vecka sedan köpte jag ett par runda glasögon, och jag har typ på riktigt kärat ner mig i de. Idag hade jag tänkt visa er lite outfits som man kan para med runda solbrillor. Jag önskar verkligen att jag hade dessa outfits i verkligheten, haha! 

 

Den första outfiten är för en lite varmare kväll vid skymningen. Jag tycker det är sjukt snyggt att para starka färger på kläder tillsammans med svart och vitt! Just denna outfiten har en neonröd kjol tillsammans med en vit tröja med text på, svarta högklackade skor och en läderjacka (inte riktigt läder, såklart). Detta är verkligen en skitsnygg outfit enligt mig. Kjolen och tröjan finns att köpa på Chiquelle.se och läderjackan tror jag har funnits på H&M. Dock kommer jag inte ihåg vart skorna kom ifrån, men svarta, högklackade skor finns att köpa lite överallt :)

Den andra outfiten är också så himla fin. Klänningen är från Chiquelle.se och jag är verkligen helt kär i den! Jag borde ta och beställa den ganska snart. Man kan para ihop klänningen med ett par vita högklackade skor och ett snyggt guldarmband. Skorna är från footway.se och armbandet är nog från Gina Tricot.
 
Den sista outfiten är perfekt till vardagen. Toppen har jag faktiskt själv och jag gillar den verkligen. Till det skulle jag ha ett par slitna, svarta jeans, silversmycken och en svart hatt. Toppen och smyckena kommer från Gina Tricot och så tror jag att byxorna och hatten kommer från H&M.
 
Själva glasögonen kommer från Glitter. Jag äger ett par "look alikes" som jag har köpt från Cubus och jag är typ helt kär i de. Dock så är de lite för stora på mig, men det går ju ändå att ha på sig de. Jag hoppas verkligen att ni tyckte om inlägget! :D


FrökenTV, bloggen om tv och film

Riktigt snyggt

Svar: Tack så mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://efji.blogg.se/ 2015-08-31 15:32:43
ISA

vad bra med tips! svårstylat annars kan jag tycka ;)

Svar: Visst är det bra! Jo, man kanske inte har precis alla sakerna liggandes hemma, hehe... Men samtidigt blev det lite shoppingtips :)
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://isabyl.devote.se 2015-08-31 17:05:27
milina.blogg.se

Snygga outfits!

Svar: Tack så mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-08-31 18:01:37
sandra

snyggt!

Svar: Tack! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se 2015-08-31 18:24:42
SofiaMaria

Snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://sofiamaria.blo.gg 2015-09-02 00:34:54
Klara

Åh, tredje outfiten är så fin! Älskar jeansen.

Svar: Gillar också sista outfiten väldigt mycket! :D
MATILDESIGN


Blogg/Hemsida: http://klaraamandas.blogg.se 2015-09-03 17:03:13



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...