Halloween Nail Art


Publicerad 2014-10-31 kl 15:03:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
 
Idag tog jag och gjorde mina halloweennaglar! Jag hade först tänkt att göra samma design på alla naglarna, men jag kände nu i sista sekunden för att göra några olika. Jag gjorde ränder på mellanfingret och tummen, spindelväv på lillfingret och pekfingret och en pumpa på ringfingret.
 
I denna designen har jag använt: 
Nr 677 Black out från Maybelline color show
Nr 9921 från Ztiz
Nr 244 Chic chartreuse från Maybelline color show
Nr 44 Mango från MIYO
Natural nail base coat från OPI
OPI top coat från OPI


Caroline

Shit vad du är duktig! Är du "bara" 13?! Wow!! Jag kan absolut inte måla mina naglar sådär, hur har du lärt dig haha? Jag är sjukt imponerad för jag har aldrig lyckats måla mina naglar sådär fint :(

Svar: Åh tack så mycket! Mitt intresse började förra året när jag var på youtube och snubblade över en nageltutorial. Det var som att en ny värld öppnades för mig då, så jag började köpa olika verktyg till naglarna och följde videoinstruktionerna.

Jag gjorde även lite egna designer, eftersom att jag tyckte (och tycker) att det är kul. Sedan jag har varit liten har jag tyckt om att teckna, och nail art är lite som att gå runt med olika teckningar på naglarna. Jag tränade ganska mycket på att måla naglarna då, och jag lär mig allt mer med tiden. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://emmamariaa.for.me/ 2014-10-31 15:31:02
Flisan

Snyggt :)


Blogg/Hemsida: http://fbb.blogg.se 2014-10-31 22:15:58
rememberthiis.blogg.se

Snyggt o häftigt :D

Svar: Tack så mycket! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://rememberthiis.blogg.se/ 2014-11-15 12:30:09



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...