Mina fem favoritbloggar


Publicerad 2015-01-31 kl 10:41:10 | Kreativt & Vardag, Tips & tricks | Permalink
 
Idag hade jag tänkt visa er mina fem favoritbloggar. Vissa bloggar har hängt kvar vid mig väldigt länge, medan andra är ganska nya. De två sista bloggarna är på engelska.
 
Den här bloggen har varit min favorit väldigt länge. Bloggen heter adaras.se. Jag älskar bilderna i alla inläggen, både snygga foton och snyggt redigerat. Dessutom släpper hon också webbtidningar ibland som är så sjukt roliga att läsa. Klicka här för att komma till bloggen.
 
Den här bloggen tycker jag om väldigt mycket. Bloggen heter epicfaiil.se och hon som driver bloggen kallar sig för Moa Murderess. Jag går in på hennes blogg nästan varje dag. Jag älskar hennes alternativa stil och att hon vågar vara sig själv, plus att hon alltid har fina bloggdesigner. Klicka här för att komma till bloggen.
 
Denna bloggen heter lindahallberg.se. Hon som driver bloggen är en riktigt duktig makeupartist. På hennes blogg gör hon sminkningar, olika tester, tips m.m. Klicka här för att komma till bloggen.
 
 
Denna bloggen tycker jag om riktigt mycket (särskilt bloggdesignen). På denna bloggen, chalkboardnails.com, kommer det upp riktigt häftiga nageldesigner. Dock uppdateras bloggen inte så ofta, men naglarna är verkligen snygga och bra gjorda. Klicka här för att komma till bloggen.
 
Den sista bloggen är thenailasaurus.com. Jag tycker verkligen om denna bloggen. Tjejen som driver bloggen gör väldigt fina och häftiga naglar. Denna bloggen uppdateras heller inte särskilt ofta, men det gör inte så mycket eftersom att hon är riktigt duktig. Klicka här för att komma till bloggen.
 
Haha, jag vet att de är väldigt kända, men för er som inte har hört talas om någon av de så borde ni verkligen ta och kolla in deras bloggar. 


milina.blogg.se

läser moas blogg :)

Svar: Vad kul! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-01-31 15:13:06
Josse

ska kika in på dem!

Svar: Gör det, de är riktigt bra! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://josefinesoderberg.devote.se 2015-01-31 18:23:40



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...