Förra Veckans Inköpta


Publicerad 2014-10-28 kl 15:00:00 | Allmänt, Shopping | Permalink
 
Under förra veckan har jag bl.a köpt ett läppstift, som är svart. Det kändes riktigt häftigt att prova det, men man kunde se lite av min riktiga läppfärg under, fast bara lite. Det kommer att bli riktigt roligt att ha det till halloween. Läppstiftet är från Viva la diva och är inköpt på Kicks för ca 80 kr. Den svarta ögonskuggan ska jag också använda nu till halloween. Ögonskuggan är från Maybelline New York och är inköpt på Ica för ca 85 kr, tillsammans med blending borsten från Isadora för 95 kr. Makeup removern är från L'oréal Paris och inköpt på Rusta, för 40-50 kr. Jag var även in en sväng på Ikea med familjen. Där köpte jag dekorationsstenar för 19 kr. Tänkte göra en DIY i framtiden, men måste först göra slut på en sak.
 
Jag köpte även en halloweendräkt för 199 kr på Barnens land. Hade tänkt ha den dräkten på halloween. Längtar verkligen dit! :)





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...