Internetet, gröna träd och inköpt


Publicerad 2014-05-23 kl 17:19:00 | Allmänt, Fotografi | Permalink
 
Yes, yes, YES! Nu är äntligen internet tillbaka hemma hos oss. För några dagar sedan var det en äldre man som råkade köra på våran telekabel, så vi har varken kunnat ringa från fasta telefonen eller gå ut på internet, men nu är kabeln i alla fall lagad och redo att användas. :)
På nästan bara en natt slog alla knoppar ut här hemma hos oss. Det gör sig verkligen fint på bild, vilket jag älskar. Bilden är tagen för några dagar sedan, då det var jättefint väder ute.
 
 
Idag var jag i stan och hade en dansuppvisning utomhus med skolan. Det var faktiskt ganska kul med all streetdance och breakdance. Det var även extra roligt att vi gjorde dansuppvisningen med alla skolor från kommunen. 
 
Jag har också köpt ett nytt vitt nagellack idag, har behövt det ett tag nu eftersom att mitt gamla hade tagit slut. Jag gav mamma också en lite för tidig morsdagspresent. Jag köpte henne filmen Monika Z. Hon har velat ha den filmen ganska länge, så jag bestämde mig för att köpa den till henne. 
 


Julia

WOOHOO! Du har internet!! Logga in på skype! ;)

Svar: Haha ;)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://juliabenson.blogg.se 2014-05-23 19:06:08



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...