Månadens favoriter: maj & juni


Publicerad 2014-07-19 kl 12:17:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
 
 
 
Nu dyker äntligen "Månadens favoriter" upp igen! Dock lite försenad, men nu ska jag i alla fall visa er mina favoritnagellack under maj och juni månad. 
 
Andra bilden:
Det första nagellacket är från Oriflame´s The one kollektion. Jag kan tyvärr inte säga vad nagellacket heter eftersom att många bokstäver och siffror är bortskrapade från namnet. Nagellacket är kopparfärgat, är skimrigt och har även lite silverskiftningar i sig. Hittits har jag bara hunnit testa nagelacket på papper, men jag längtar verkligen tills jag kan använda den i en av mina nageldesigner, eftersom att nagellacket verkligen är fint.
Andra nagellacket kommer från Isadora och är i färgen Tip white 603. Ett vitt nagellack med bra pigment i sig som jag t.ex har använt i denna och denna nageldesignen. Tredje nagellacket är också från Isadora och är i färgen Silver sparkles 651. Detta nagellack har varit min favorit väldigt länge, så då förstår ni säkert att denna börjar att ta slut. Vi får se om jag köper ett nytt snart eller om jag vill testa ett annat slivrigtnagellack istället. Jag har använt nagellacket i denna och denna nageldesign. Det fjärde nagellacket är mitt absoluta favorit glitternagellack. Lacket heter In true Stefani fashion och är från OPI. Ett jättefint silver glittrigt nagellack med färgglada skiftningar i sig. 
 
Tredje bilden:
Femte nagellacket heter Kiss me at midnight och kommer från OPI. Ett jättefint nagellack från OPI´s liquid sand kollektion (nagellacket blir skrovligt när det har torkat). Jag har använt detta nagellack i denna nageldesign.
Sjätte nagellacket är ett lila nagellack i färgen Do you lilac it? och kommer också från OPI. I flaskan och på papper ser den jättefin ut, så jag längtar verkligen tills jag ska testa den.
Sjunde nagellacket är också från OPI och är i färgen Chic from ears to tail. Detta nagellacket är i en fin ljusrosa färg. Jag har använt nagellacket i denna och denna designen. 
Det sista nagellacket är från Maybelline New York´s Bleached neons kollektion och är i färgen 244 Chic chartreuse. Ett jättefint blekt neongrönt nagellack. Älskar verkligen den färgen. 
 
Älskar verkligen dessa färger! De som inte är använda än ska jag verkligen ta och använda snart. Jag ska nämligen till Helsingfors, och jag tror att jag kommer få se lila och koppar på mina naglar snart. :)





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...