Bloggdesignen och redigeringsprogrammet


Publicerad 2014-02-11 kl 18:27:00 | Allmänt | Permalink
 
Bild tagen i -30 graders kyla när jag var på fotorunda med Julia
 
Hej! Sitter vid skrivbordet med tända ljus vid sidan om.
Kom på att jag måste skriva lite inlägg på bloggen, så jag tänkte skriva ett nu.
Jag vill fortfarande fixa ganska mycket med bloggdesignen. Jag har verkligen försökt, men det mesta försvinner bara när jag går in på stilmallen. Ska försöka göra det finare, men det får duga just nu.
 
För någon vecka sedan hade jag födelsedagsfest. En present som utmärkte sig då var ett
redigeringsprogram!! Hon som gav det åt mig sa att det är ungefär som photoshop. Jag blev verkligen jätteglad över den presenten, men har inte tagit och fört över det på datorn ännu. Jag borde verkligen göra det. Det skulle vara kul att sitta och redigera lite bilder när man har lust. Ska ta och läsa lite bloggar nu och kolla på youtubevideos nu.
 
Hejdå!!
 
 





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...