Marias Nya Naglar


Publicerad 2014-04-17 kl 20:42:00 | Allmänt, Naglar, Skönhet | Permalink
 
 
Hej! För en liten stund sedan så gjorde jag min kusins naglar. Temat på naglarna var rosa, silver och vit. Naglarna har allt från spetsiga mönster till silvrigt rosaglittrande accentnaglar. Det var kul att få göra hennes naglar, eftersom att hon inte brukar ha på sig nagellack så ofta. Det kändes även skönt att se att hon blev nöjd över de.
 
Dessa nagellack använde jag:
 
Natural Base Coat från OPI
 
OPI Top Coat från OPI
 
Chic From Ears To Tail från OPI
 
Tip White 603 från Isadora
 
Silver Sparkles 651 från Isadora
 
In True Stefani Fashion från OPI
 
Minnie Style från OPI
 
 
Jag fick förresten påsklov idag. Vad skönt att få ledigt från skolan ett tag. Jag tror att jag ska ta och måla mina naglar nu när det är påsk. Vi får helt enkelt ta och se vad det blir.  :)
 


Maria

Jag blev verkligen super nöjd. Snyggaste naglarna jag någonsin haft! :D

Svar: Tack så jättemycket, Maria!!
Matildesign.blogg.se

2014-04-18 10:01:37
Victoria

Till påsk kan du ju göra rosa kaniner hahaha!!! Om du kommer ihåg!

Svar: Haha ja, jag kommer ihåg. Några kaniner blev det tyvärr inte, men det färdiga resultatet kommer upp imorgon. ;)
Matildesign.blogg.se

2014-04-18 15:58:36



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...