Nytt På Bloggen - Linkwithin


Publicerad 2015-02-22 kl 12:00:51 | Bloggdesign, Kreativt & Vardag | Permalink
Igår skaffade jag linkwithin till min blogg! Det gör så att äldre inlägg syns i de senaste inläggen. Jag har hört att det tydligen ska visas upp i alla inläggen, men för mig gör det det bara i de tre senaste. Som tur är det ingenting jag irriterar mig på, för jag tycker att det ändå funkar bra. Det är bra att göra detta för att få sina läsare mer nyfikna på vad man blogg har att erbjuda. Om du vill veta hur man gör så är det bara att fortsätta läsa. 
 
Börja med att gå in på hemsidan linkwithin.com.
Fyll i uppgifterna i denna ruta. Om du inte använder Blogger, Wordpress eller Typepad som bloggportal så ska du klicka på "Other", precis som jag gjorde.
 
Efter att du har klickat på "Get widget!" så kommer det att komma upp en kod som du ska klistra in nästan längst ner i dina kodmallar, ovanför </body>. Jag behövde inte klistra in koden i alla kodmallar. För mig räckte det med att bara klistra in koden på startsidan, eftersom att den ändå visas på inläggssidan, kategorisidan och arkivsidan.
 
Jag hoppas verkligen att inlägget var till hjälp!


milina.blogg.se

nice! :)


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-02-22 20:32:10



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...