Egengjord Mugg Från Iittala


Publicerad 2015-04-21 kl 12:02:52 | Allmänt, DIY, Kreativt & Vardag, Shopping | Permalink
För några dagar sedan så var jag in på Iittala med min mamma, eftersom att hon skulle köpa presenter till två arbetskompisar som har fått nya jobb. Då såg jag en sektion som jag tycktevar väldigt lockande, nämligen att man kunde måla sin egen mugg för 29 kr! Jag har länge velat ha en mugg med ett droppande mönster, så jag bestämde mig för att göra en sådan. Jag blev riktigt nöjd över resultatet :)


Skogsraah ☾

Jättesnyggt!

Svar: Tack tack! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://skogsraah.blogg.se 2015-04-21 16:30:28
milina.blogg.se

Snyggt :D

Svar: Tack! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://milina.blogg.se/ 2015-04-21 16:41:34
Filippa Kenttä

gud vad snygg !!

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Matildesign.blogg.se

2015-04-24 17:19:52
junitjej

Kanonsnygg mugg!

Svar: Tack! :D
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://www.junitjejen.se 2015-04-24 21:03:16



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...