New in: Promarkers, skissblock & pensel


Publicerad 2014-09-28 kl 20:00:00 | Kreativt & Vardag, Shopping, Teckningar | Permalink
 
Igår hjälpte vi våra vänner att flytta lite saker på plats i deras nya hem, så i samma veva tänkte vi fara in en sväng på clas ohlson i Luleå. Jag har velat åka dit riktigt länge för att jag har varit sugen på att köpa Promarkers. Jag har hört att de ska vara riktigt bra att teckna med. Jag tycker särskillt mycket om att det inte syns några jobbiga tuschstreck när man färglägger en teckning.
 
Jag köpte två set med promarkers: en med olika hudfärger (hitta setet här) och en med färgglada färger (hitta setet här).
 
Uppifrån och neråt: Cinnamon, Dusky Pink, Blush, Ivory och Satin.
 
Uppifrån och neråt: Black XB, Indigo Blue V234, Sky Blue B137, Amethyst V626 och Rose Pink M727.
 
Uppifrån och neråt: Blender, Cool Grey CG4, Henna 0225, Ruby R455 och Bright Orange 0177.
 
Uppifrån och neråt: Forest Green G356, Lime Green G178 och Canary Y367.
 
Jag passade även på att köpa ett skissblock och en tunn pensel. Tänkte att penseln skulle vara bra att använda till naglarna, eftersom att jag behöver en ny striper. :)


Victoria

Dem och några fler har jag och dem är jättebra !
Och vad kul att du äntligen skaffat några med tanke på att du velat det jättelänge :)

Svar: Jo, det var kul att jag köpte dem tillslut. :)
Matildesign.blogg.se

2014-10-05 01:51:35



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...