Mer teckningar!


Publicerad 2014-09-15 kl 19:15:00 | Kreativt & Vardag, Teckningar | Permalink
 
För ett tag sedan fick jag en kommentar här på bloggen av en tjej som frågade efter om jag kunde ta och rita några fler teckningar. En dag under sommarlovet tittade jag på lite teckningsvideor på youtube och då fick jag riktigt mycket lust att rita. På bilden ser ni några av de teckningar jag ritade då, bl.a ett öppet nagellack, ett läppstift, ett stängt nagellack och en hand med målade naglar. 
 
Först skissade jag med en blyertspenna. Därefter förstärkte jag linjerna med en Fine line drawing pen från Letraset med en 0.1 tipp. Sedan fyllde jag i teckningarna med helt vanliga färgpennor. :)





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...