Månadens favoriter: Augusti


Publicerad 2014-09-05 kl 19:24:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
 
 
 
Nu är det dags för att göra en ny Månadens favoriter. Alla nagellack i inlägget har jag inte hunnit använda denna månaden, men jag har ändå gillat allihopa och det är det som är huvudsaken.
 
De två nagellacken på första bilden passar riktigt bra tillsammans. Det blåa nagellacket är från Dependnummer 404. Passar perfekt till sommaren och våren. Det rosa nagellacket är från OPI och heter Chic from ears to tail
Jag har även gillat ett oranget nagellack från MIYO. Det roliga med nagellacket är att den ska ha en doft av mango, fast jag tycker att den luktar något annat som jag inte rikitigt kan förklara. Doften är i alla fall väldigt fräsch enligt mig. Detta nagellack köpte jag förra året, så jag vet inte om det finns kvar i butik.
Bredvid det orangea nagellacket finns det ett koppar-silvrigt nagellack från Oriflame. Detta nagellacket är väldigt fint och skimrigt, men jag vet tyvärr inte vad nagellacket heter eftersom att namnet är bortskrapat.
Jag har också gillat det gula nagellaket från MIYO. En jättebra knallgul färg som framhävs utan ett vitt nagellack under.
 
Nu har vi kommit fram till det nagellacket som jag har på mig just nu, som finns med i Isadoras höstkollektion. Nagellacket heter Autumn leaves och jag har faktiskt det på mina naglar just nu.
Det andra nagellacket är ett jättefint glittrigt nagellack. Den är från OPI och heter In true Stefani fashion.
Det sista favoritlacket från denna månaden är ett jättefint lila nagellack. Nagellacket kommer från OPI och är i färgen Do you lilac it?
 
Nu ska jag ta och fortsätta vara på datorn en stund till med min kompis Lydia, sedan får vi se vad vi hittar på att göra. :)


Agnes

Gillar det rosa lacket!!

Svar: Vad kul att du också gillar det! :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://agnesbjurek.blogg.se/ 2014-09-05 19:25:07
Lydia:D

GILLAR!!!

Svar: Jag med! Jag tyckte verkligen om den resan. :)
Matildesign.blogg.se

2014-09-06 18:01:15
Olivia

Gillar det gula!

Svar: Jo, det är en bra gul färg.
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://www.solglans.blogg.se 2014-09-08 23:22:58
Julia Lauras syster:)

Dem alla e JÄTTE fina!!!!😍

Svar: Visst är de? Vad kul att ni också tittar in på min blogg! :)
Matildesign.blogg.se

2014-10-31 13:42:39



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...