Höstprodukter


Publicerad 2014-09-17 kl 19:43:00 | Skönhet | Permalink
 
Yes! Äntligen laddar jag upp mitt första kollage här på bloggen. Just i detta inlägg hade jag tänkt berätta om några produkter som jag tycker passar bra nu till hösten. Nummer 1 och 2 är ett mörklila (Skating on thin ice land) och ett ljuslila (Push & pur-pull) nagellack. Det skulle vara jättesnyggt att lacka alla naglarna förutom ringfingret i någon av de färgerna, och sedan lägga på ett eller två lager av I reached my gold (3) på ringfingret över ett guldnagellack. 
 
Nummer 4 heter Fine liner eye stylo från Isadora i färgen 01 Carbon black. Denna eyelinern sägs ha mycket pigment i sig, torkar snabbt och även vara vattentålig (vilket är väldigt bra för regniga höstdagar). Jag har inte testat den, men den verkar vara väldigt bra. Nummer 5 är en produkt som känns väldigt höstig, med fina och murriga färger. Ögonskuggan kommer från Make up store och heter Blue Venato
Nummer 6 är en ögonskugga från Isadora som heter 95 Pink pashmina. Denna palletten tycker jag passar jättebra runt den här årstiden.
Sedan har vi nummer 7 som är ett nagellack från Isadora. Detta nagellacket var med i min senaste Månadens favoriter och heter Automn leaves. Ett fint lila nagellack med guld och rosa/lila glitter i sig. 
Till sist finns det ett läppstift från Limecrime i färgen Poisonberry. Ett jättehäftigt mörkrosa/lila läppstift. Jag skulle väldigt gärna vilja beställa ett läppstift från Limecrime, det skulle vara riktigt coolt att äga ett.
 
Det var väldigt roligt att skriva det här inlägget. Snart ska jag ta och träna lite mer på min pianoläxa och börja göra mig i ordning för natten. :)


Susanna Maria J

Så mycket fint! Jag gillar lila :)

Svar: Jag tycker också om lila! Det är en av mina favoritfärger. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://oslofru.com/ 2014-09-17 19:49:50
Maria

Jag har den där ögonskuggan, fast jag använder typ inte ögonskugga :P

Svar: Åh, vad kul att du har den ögonskuggan! Hoppas du tycker om den fast du inte använder den så mycket! :)
Matildesign.blogg.se

2014-09-18 18:23:46



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...