Nailpolishes From USA


Publicerad 2014-11-15 kl 19:32:00 | Naglar, Skönhet | Permalink
 
 
Förra veckan kom min kusin, hennes mamma och hennes pappa hem från USA. När de var där passade de på att köpa hem några nagellack till mig. Just dessa är från Nicole by OPI, är i fyra fina nyanser och inköpta i New York. Jag tycker mest om de två blåa nagellacken som heter Blue-berry sweet on you och Mi fantasia. Det glittriga nagellacket som kom i det andra paketet tror jag kommer passa perfekt till jul, eftersom att den skiftar i rött, grönt och silver. Den heter Look at me, look at me och det lila nagellacket är i färgen I lilac gumdrops, som även har små guldkorn i sig.
 
På paketen står det att man ska välja ett nagellack att ha på fingrarna och ett att ha på tårna. Det finns glitternagellack med i paketen, så jag kommer inte att göra det, eftersom att jag vill få ett heltäckande resultat utan att behöva lägga på för många lager.





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...