Fler bilder från Helsingfors


Publicerad 2014-11-24 kl 11:38:54 | Fotografi | Permalink
 
 
 
 
 
Visst kommer ni ihåg att jag var till Helsingfors i somras? Jag var dit med min kusin Maria. Vi var väldigt mycket inne i stan, men vi var även hemma hos hennes farbror och hans kille. Deras trädgård såg ut som en sagoskog med höga träd, en liten rinnande bäck och en massa fina blommor. Jag var bara tvungen att fota några bilder därifrån. Första bilden är fotad inne i stan, men resten av bilderna är från trädgården.
 
 
Jag har förresten studiedag idag. Resten av dagen kommer nog gå åt till att titta på youtubevideor, kolla in bloggar och läsa en bok som jag måste skriva en recension på innan månaden är slut. Jag ska nog också se en liten film med min lillebror eftersom att han ville det så gärna. 





Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...