Parfymer - Mest Omtyckta


Publicerad 2014-03-31 kl 17:06:00 | Allmänt, Skönhet | Permalink
 
 
Hej! Idag hade jag tänkt berätta om mina mest omtyckta parfymer. Alla dessa fyra parfymer tycker jag luktar bäst av alla mina egna. 
 
Den gröna parfymen luktar väldigt juiceigt. Namnet på parfymen stämmer verkligen in med doften. Parfymen heter Juicy och finns att köpa på ÖoB.
 
Den andra parfymen är nog ganska gammal. Jag har inte sett den i butik på hur länge som helst. Det är faktiskt väldigt synd, för den luktar så himla gott! Doften har en söt tint i sig som inte luktar alldeles för mycket. Ett ganska bra alternativ om man vill lukta behagligt gott. Parfymen heter Preppy Princess och kommer från märket Vera Wang.
 
Den tredje parfymen är en liten eau de toillet och är i doften Pink Sugar från Aquolina. Japp, denna parfym är verkligen rosa socker! Den luktar väldigt gott och har varit min favorit väldigt länge. Tyvärr så tycker jag att den luktar mycket bättre som eau de toillet och luktar ganska annorlunda i stor förpackning. Denna eau de toilletten är bästa testern jag har fått.
 
Den sista parfymen har en väldigt intressant förpackning. Den föreställer självaste Nicki Minaj. Denna parfymen är hennes egen i doften Nicki Minaj - Pink Friday. Denna parfymen luktar väldigt gott och lite kvinnligt. En väldigt gott luktande parfym helt enkelt.
 
Jag var förresten på skidtävling idag. Det gick ju lite sådär, fast man kom i alla fall inte sist. Det var faktiskt jättemysigt att träffa några kompisar från en annan skola. Nu ska jag ta och träna till två prov. Ett till på torsdag och ett till på fredag. Hoppas det kommer gå bra. :) 
 


KassandraPalma

Nicki Minajs parfym är så himla god !!

Svar: Jag vet!! Den luktar supergott!! Har du också den?
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://kasssandra.blogg.se 2014-03-31 17:26:18
Victoria

Har vi prov på torsdag och fredag!?!?!?!?! I vad ;/

Svar: På torsdag har vi prov i so och på fredag har vi ett teoriprov i gympa. Bara att börja träna!! ;)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://everydayisperfect.blogg.se 2014-04-01 18:46:03
Suzanne BakeBelieve

Va härligt att du hittade till min bakblogg! :) Tycker du om sötsaker är du alltid välkommen in till mig på besök för inspiration. Min favoritparfym är White Musk Smoky Rose från Bodyshop. Försöker alltid köpa från märken som inte testar sina produkter på djur. :)

Svar: Du har ju en så fin bakningsblogg! Bra att du köper sådana produkter. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://bakebelieve.blogg.se 2014-04-01 20:35:06



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...