Armdetaljer


Publicerad 2014-06-17 kl 13:26:00 | Allmänt, Skönhet | Permalink
 
Hejsan! Många outfits i sommar kan piffas upp med olika smycken. Jag går ganska ofta runt med armband, och några av mina favoriter är dessa. Nummer 5 köptes på Glitter i torsdags, någon timme efter jag hade haft skolavslutning. Armbanden 1, 2, 3 har jag fått för några år sedan. Pärlarmband kan man para ihop med nästan alla slags armband, eftersom att de är ganska neutrala, men ändå fina.
Det 4:e armbandet har jag köpt från Glitter och är mitt favoritarmband just nu. Tyvärr så har den börjat tappa färgen lite, men det gör inte så mycket. Det 6:e armbandet fick jag i födelsedagspresent av min gudmor. Personen som hon köpte armbandet från har gjort den själv, så jag vet inte om denna finns i flera exemplar.
 
Jag tycker att 1:a, 2:a, 4:e och 5:e armbandet passar väldigt bra tillsammans. De brukar jag ha på ena armen medan jag har 3:e och 6:e armbandet runt andra.
 
Det var förresten ett tag sedan jag bloggade. Ursäkta att jag inte har gjort det på ett tag. Jag har varit utomlands i en vecka (kommer att komma upp på bloggen framöver). Sedan när jag kom hem har jag velat blogga, men jag har inte haft ork eller inspiration till att skriva. Jag kommer att blogga ungefär så som jag har gjort förrut, och om jag vill ta längre pauser i framtiden kommer jag att meddela er om det. :)


MATILDA

så fina :)

Svar: Visst är de! Du förstår nog att jag också tycker det. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://matildays.forme.se 2014-06-17 15:23:58



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...