En bra body butter


Publicerad 2014-07-30 kl 16:03:00 | Allmänt, Skönhet | Permalink
 
Hej igen! I Torsdags kom jag hem hem från Helsingfors. Jag och min kusin hade det väldigt kul där, och på den resan så köpte jag bl.a denna body butter. När jag var där i butiken så hade jag lite beslutsångest över vilken produkt jag skulle köpa, men tillslut så fastnade jag för denna, som var på rea. Den kostade bara €10 (ca 100 kr). Body buttern kommer från The Body Shop och luktar gott av mango. Mina andra body butters är ganska rinniga, men konsistensen på denna är lite tjockare, vilket jag gillar riktigt mycket. Jag har använt body buttern nästan varje dag sedan jag köpte den. 
 
The Body Shop är ett väldigt populärt märke, men för er som inte har provat några av deras produkter än rekomenderar jag att ni borde ta och testa. 


Julia

Låter som om den är bra dårå! Men Matti, hur menar du här : "Den luktar gått av mango." ? ;)

Svar: Jag menar att den luktar gott och luktar mango, och då luktar den ju gott av mango, haha. Råkade bara skriva fel. :)
Matildesign.blogg.se


Blogg/Hemsida: http://juliabenson.spotlife.se/ 2014-07-30 16:24:05



Namn:
Kom ihåg mina uppgifter

E-mail: (valfritt och publiceras inte)

Blogg/hemsida: (valfritt)

Kommentar:


Välkommen till Matildesign.blogg.se!
Jag heter Matilda, är 15 år och bor i en liten by i Norrbotten. Jag är en tjej med många intressen, t.ex nail art, fotografi, makeup, mode och retro. Allt detta och lite till finns som en bra blandning på min blogg!

Hoppas att ni har kommit för att stanna!


Follow





Jag fotar med min Nikon D5200 som har ett AF-S Nikkor 18-55mm objektiv.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...